Myrthella’s Muziek

Woeeei, de zomer is weer aangebroken! Voor mijn vakanties maak ik altijd een aantal playlists die ik tijdens die vakantie helemaal grijs draai. Vandaar dat ik momenteel de hele dag rond hang in spotify, op zoek naar ‘mijn’ nieuwe zomer nummers. Het leek me leuk om er een aantal met jullie te delen!

1: Cash Cash & Digital Farm Animals – Millionaire ft. Nelly
Hier word ik echt zo vrolijk van!

2: Jack Johnson – Banana Pancakes
Dit nummer vind ik heerlijk relaxt. Ik zie mezelf al wakker worden in een huisje aan een tropisch strand samen met mijn vriend terwijl dit liedje speelt.

3: Ain’t Gon Stop – Sol
Ook een liedje waar ik vrolijk van wordt, lekker up-beat en ik luister er vaak naar als ik iets voor elkaar wil krijgen.

4: Ariana Grande – Into You
Dit nummer wordt veel gedraaid op de radio, dus ik ga er vanuit dat de meesten hem wel zullen kennen. Hoewel ik het begin niet heel boeiend vind, vind ik het refrein heel lekker klinken!

5: Radical Something – Be Easy ft. Kinetics
Echt een chill nummertje! Ik voel de zomer als ik er naar luister.

Tot zover even mijn 5 favorietjes. Ik zit er aan te denken om dit vaker te doen, een soort wekelijkse rubriek? Laat me weten wat je daar van vindt!

Geef een reactie

