Ik ben jarig!

Yeees, vandaag is mijn verjaardag!  Ik word vandaag 19, en voor de gelegenheid leek het me leuk om jullie wat meer over mijzelf te vertellen, door middel van de ‘Get To Know Me’ tag.balloons, gold, and heart image

In welk jaar ben je geboren? In 1997.

Hoe lang ben je? Ik ben 1,67.

Waar dacht je aan toen je vandaar wakker werd? Ik werd vanochtend heel relaxt wakker. Ik sliep bij mijn vriend en aangezien we allebei niet direct verplichtingen hadden, bleven we lekker lang liggen.

Waar ben je op dit moment?  Ik zit nu op mijn bed.

Ben je single, of heb je een relatie? Ik heb sinds een paar maanden een relatie. (:

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Ah, dit vind ik altijd zo lastig!  Ik kan wat awkward overkomen, maar ben ook gezellig en vrolijk.

Guy/Girlcrush: AH, een girlcrush heb ik niet echt, maar wel heb ik tientallen guycrushes, haha. Justin Timberlake vind ik toch wel een hele mooie man. :’)

justin timberlake image

Wat zou je op dit moment graag willen? Dat iemand me een kop thee zou brengen, maar helaas moet ik dat toch zelf gaan halen haha.

Wat is je doel in je leven? Oei, eerlijk gezegd heb ik niet echt een doel. Ik ben afgelopen jaar gestopt met mijn studie, en ga nu Politicologie doen. Die opleiding wil ik zeker succesvol afronden. Maar verder zie ik wel hoe alles loopt en ga ik vooral zoveel mogelijk genieten!

Waar ben je bang voor? Ik ben niet heel snel bang, behalve voor verdrinken. Ik hou er niet van als ik op open zee ben, zonder dat je land ziet. Ik vind het echt het engste wat er is.

Heb je je rijbewijs? Nee, ik heb net twee lessen gehad! Ik ben best laat begonnen, omdat ik vrij lui ben (hahaha), maar nu werd het toch wel eens tijd!

Nagellak of lippenstift? Ai, lastig. Ik vind het allebei even leuk. Maar ik denk dan toch lippenstift, omdat het vaak net iets extra’s geeft aan je gezicht. En ik werk tegenwoordig veel, en dan mag ik geen nagellak dragen dus dat heb ik meestal toch niet op!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer! Ik vind het heerlijk dat de dagen nu weer langer worden. Ik hou ervan om in korte broekjes en zonder jas naar buiten te kunnen. Ik ben wel extreem wit, maar laat die melkflessen met trots zien!

Wil je ooit gaan trouwen? Ja en nee. Ik heb zelf gescheiden ouders, en ik ben aan de ene kant heel bang dat mij dat ook gaat overkomen, en dat zou ik mijn kinderen nooit aan willen doen. En hoe wet je zeker dat jij trouwt met de juiste persoon? Hoe kun je weten of het voor altijd goed gaat komen? Niemand trouwt met het idee om te scheiden. Aan de andere kant werk ik bij een cateringbedrijf, en moet ik ook vaak bij bruiloften werken. Ik vind het dan toch wel heel leuk om te zien hoe mooi iedereen eruit ziet en hoe iedereen het naar zijn zin heeft.  Dat lijkt me toch wel heel leuk om mee te maken.

Ben je een health-freak?
Nee, totaal niet! Ik heb een abonnement op de sportschool, maar ga misschien een keer per week (max..). Ik let ook totaal niet op mijn voeding, maar ik kan het hebben want ik word er niet dik van. Wel vind ik het lekker om gezond te eten. Ik maak liever een dikke boterham met allerlei gezonde dingetjes voor mezelf klaar, dan dat ik snel een boterham met chocopasta maak, dat vind ik echt niet lekker! Ik let er dus wel een beetje op en vind het leuk om gezond en lekker te koken, maar doe wel gewoon waar ik zin in heb.

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Mijn haar is kastanje bruin. Als de zon er op schijnt, dan gaat het een beetje richting rossig. In de zomer wordt mijn haar dan ook altijd roder! Het is best lang, alhoewel ik het laatst heb afgeknipt. Daar heb ik trouwens echt spijt van haha, want nu staat het zo breed. Ik heb dikke krullen, en als het langer wordt zakt het wat meer in, maar ik vind het me eigenlijk beter staan dan wat ik nu heb!

Welk kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik zit al maanden het Shade + Light Eye Pallette van Kat von D te eyeballen, maar ik vind het toch te duur om te kopen. Ooit, op een dag dan zal het van mij zijn!

kat-von-d-shade-light-eye-palette-2-700x525

Heb je tattoos? Nope, geen tattoos. Misschien ooit, want ze kunnen erg mooi zijn.

Heb je piercings? Ook niet, alleen gaatjes in mijn oren. Maar oorbellen draag ik ook zelden.

Draag je een bril? Ik heb wel een bril, maar ik draag hem eigenlijk nooit. Mijn afwijking is maar -0,5 bij mijn linkeroog, en mijn rechteroog is helemaal goed. Het is dus ook niet echt nodig.

Wat is jouw perfecte pizza? Oooh, de allerlekkerste pizza die er bestaat is BBQ Chicken, zo’n lekkere Big American. Hmmm, echt verrukkelijk.

Favoriete eten/drinken? Sushi! Ik heb jaren in een sushi restaurant gewerkt en ben daardoor nu helemaal verslaafd, ik zou het elke dag kunnen eten!

Favoriete parfum? Op dit moment ‘Daisy’ van Marc Jacobs.

Wat is het laatste wat je kocht? Een vliegticket! Van Split, Kroatië naar Rotterdam.

Wat deed je vanochtend om 8.00 uur? Toen sliep ik nog.

Favoriete ijsje? Ik eet niet zo heel veel ijs, want ik ben er niet zo fan van. Maar Cookie Dough vind ik wel erg lekker, en die roze magnums zijn ook heerlijk!

pink, Magnum, and food image

Ben jij een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik hou van slapen. Als ik in bed stap, dan ben ik binnen vijf minuten weggedommeld en word ik ook echt pas weer ’s ochtends wakker. Ik hou er van om niet te laat op te staan, op dagen dat ik niets te doen heb zet ik mijn wekker rond 9 uur. Daarna ga ik nog lekker in bed filmpjes kijken en een beetje chillen. Rond tien uur/half elf sta ik dan op. Maar om pas om twaalf uur wakker te worden, dat vind ik nooit fijn!

Wat zijn je plannen voor 2016? Op dit moment ga ik eerst nog een maandje werken, en daarna lekker vakantie vieren en veel festivals af. In september begin ik met een nieuwe opleiding, en ik hoop dat dat succesvol wordt. Ook wil ik tegen het eind van de zomervakantie mijn auto-theorie gehaald hebben.

Met hoeveel kussens slaap jij? Ik heb een tweepersoonsbed, en heb dan ook twee kussens haha. Ik heb niet heel veel kleine kussentjes op mijn bed liggen, dat vind ik echt veel te warm en onhandig!

Ben je een ochtend of een avond persoon? Tsja, allebei een beetje. Ik ga het liefst laat slapen, maar sta ook graag vroeg op haha. Ik ben een beetje een tussenpersoon!

Ben je geordend of rommelig? Ik ben enorm rommelig, maar probeer in al die rommel wel orde aan te brengen. Ik hou van lijstjes, van mijn afspraken en taken opschrijven, anders houd ik niks bij en word ik gek!

Wat wil je op dit moment graag zien? Het noorderlicht, lol. En Finding Dory, die film kijk ik echt naar uit!

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Ik hoop dat ik een hechte, vaste vriendengroep heb en een lieve vriend. Ik zou succesvol willen zijn in mijn werk maar ook op sociaal gebied.

Wie mis je op dit moment? Een van mijn beste vriendinnen zit in Frankrijk voor een jaar, ik mis haar gezelligheid vaak!

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Hm, ik vind mijn benen mooi. Ze zijn niet heel lang, maar wel slank.

Ben je verlegen? Vroeger wel heel erg, maar tegenwoordig niet meer zo. Binnenkort heb ik een kennismakingsdag van mijn nieuwe opleiding, zulk soort dingen vind ik wel eng om in mijn eentje te doen maar juist daarom moet ik daar gewoon heen gaan en ik weet dat het goed komt.

Heb je een accent? Nee, ik kom uit de randstad maar niet uit een van de grote steden en spreek ‘gewoon’ Nederlands. Alhoewel me wel verteld word dat ik soms wat ‘kak’ kan praten, haha.

Heb je broers/zussen? Ja, een zus van 22. Daarnaast zijn mijn ouders gescheiden en heb ik 2 stiefbroertjes en 3 stiefzusjes.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit? Momenteel doe ik geen opleiding, dus werk ik veel. Maar mijn dagelijks leven ligt dus helemaal niet vast, omdat mijn werk geen vaste tijden heeft. Soms doe ik een hele dag niets, soms moet ik overdag werken, en soms ’s nachts. Daardoor mis ik de vastigheid wel, en heb ik ook eigenlijk geen idee of het nou woensdag of zaterdag is. Dat vind ik jammer, en ik heb daarom ook wel weer zin om te gaan studeren.
Poeh, dat waren alle vragen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. En als je nog vragen voor me hebt, stel ze gerust in de comments! 🙂

Geef een reactie

